tisdag 6 december 2011

Bloggtorka!

Ojoj oj.... har inte hunnit med bloggen alls den senaste månaden (månaderna?!) men nu får ni lite bilder av min mkt händelserika månad!
Thanksgiving firades hemma hos annikas chef! Sjukt rika var dem hahah. Maten var super god och trevligt folk!

Min goding på thanksgiving


Svensk julfest i PHX

Niklas var stjärngosse i luciatåget

Fotbollsmatch Sverige vs USA

Me and valeria. 1-1 slutade matchen

Vi shoppade.... lite?!

Varit på konsert med bla. Flo rida, One republic, Gym class heroes, Taio cruz och många fler. Vi hade ett vip rum där vi hade fri mat och dryck. Najs, gratis var det också då vi fått biljetterna av julys värdpappa! Det gillas!

Utsikten från våra vip pltser!

5 timmars lång danskonsert blev det!

Flo rida var såååååå bra!

Sjukt kul kväll!

Har även hunnit med att fira zac som fyllde 27, sjungit svensk kareoke med Jake på en bar i sedona. Dansat på en amerikansk "80" tals resturang. Bowlat, spenderat mkt tid med "mormor" som är på besök, gåt på "dejt" med en halvsvensk kille och massa massa mer! Nu ska jag sova. God natt och vi får se när jag skriver nästa gång.... om det nu fortfarande är någon som läser :P

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska skriva oftare bejb :) Tro det eller ej, men jag brukar läsa ;) Hihi /A

    SvaraRadera
  2. vi ska försöka få rätsida på bloggandet när jag kommer:P haha

    SvaraRadera
  3. ofc, vi läser:) ta hand om dig där borta <3/ ida

    SvaraRadera