torsdag 31 maj 2012

One last good bye!


Även om det inte blivit särskildt mycket bloggande mitt andra år i USA tänkte jag nu iaf göra ett sista inlägg (på request från mamma och pappa).

Jag kom tillbaka till Sverige för 2 dagar sedan efter nästan 2 år i USA. Jag har älskat mitt liv på andra sidan jorden och jag kommer sakna alla spännande äventyr och roligheter jag varit med om. Jag har hunnit med bla. New York, Miami, LA x 2, San diego, Las Vegas, Colorado, Santa fe New mexico och Maui Hawaii. Yes jag har besökt så många platser och gjort så många nya saker som jag aldrig kunnat dröma om! Nu är detta kapitlet slut och dags att starta om på nytt. Dock kommer alltid Sedona, AZ och familjen Jackson ligga mig varmt om hjärtat!

Tack för ni följt bloggen!
Många Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar